Moon Knight
When Steven Grant, a mild-mannered gift shop employee, becomes plagued with blackouts and memories of another life, he discovers he has dissociative identity disorder and shares a body with mercenary Marc Spector. As Steven/Marc’s enemies converge upon them, they must navigate their complex identities while involved in a deadly mystery among the powerful gods of Egypt.
Steven Grant learns that he may be a superhero, but may also share a body with a ruthless mercenary.
With little time to react, Steven is thrust into a war of the gods as a mysterious partner arrives.
With Marc in the forefront and Harrow ahead, Marc and Layla navigate Cairo for intel.
Marc & Steven must find balance as supernatural threats ahead look to stop them.
Marc & Steven search through their memories to find their truth or become left behind.
As Moon Knight joins the fray, Marc, Steven and Khonshu must work together to stop Ammit.