Becoming
From Executive Producers LeBron James & Maverick Carter, Becoming chronicles the origin stories of entertainers and athletes in their own words. Each subject takes a trip down memory lane for an intimate look at the struggles and successes that led them to where they are today. Loved ones share never-before-heard stories that showcase each subject’s inspirational journey towards becoming a star.
From Executive Producers LeBron James & Maverick Carter, Becoming chronicles the inspirational life stories of world-class entertainers, musicians and athletes. Each episode follows a different celebrity back to their hometown as they revisit memorable locations that were central to their upbringing. Family members, coaches, teachers, mentors, and close friends share significant, personal memories of the subjects before they hit it big. These rarely heard stories provide an intimate look into the central moments in each star’s journey towards becoming who they are today.
Adam DeVine recalls the tragic accident that inspired him to pursue his comedy dreams.
WNBA star Candace Parker returns to her roots, reflecting on the life events that made her an icon.
Actor Caleb McLaughlin visits “The Lion King” on Broadway, where he began his journey to stardom.
Singer Colbie Caillat revisits her roots and recounts her battle with crippling stage fright.
Nick Kroll returns to his college stomping grounds where he began his successful career in comedy.
Julianne Hough revisits London and recalls the defining moments that made her a dance sensation.
Comedian and host Nick Cannon revisits memorable sites from his past and details his rise to fame.
Ashley Tisdale reflects on her rise from a shy child to an internationally recognized actress.
Rob Gronkowski returns to his hometown and looks back on his inspiring path to NFL greatness.