The Doomies
When best friends Bobby and Romy accidentally open a gateway to evil, they turn their sleepy coastal town into a hotspot for terrifying creatures of doom. They cross paths with the so-called “Chosen One” and battle with both literal and inner monsters in this epic spooky comedy that combines thrills, chills, and emotional spills from two ordinary teens engulfed by an extraordinary mystery.
Bobby and Romy are convinced that Ouimper, their French coastal town, is harboring evil. Whilst out hunting for monsters, they stumble across a megalith - a gateway to Subterra. They accidentally open it, unleashing the supernatural. Bobby is cursed in the process. They battle both literal and inner demons to try to cover up their mess, and cross paths with the “Chosen One,” who was summoned with a spell by the town’s mysterious lighthouse keeper. In order to save Ouimper and Bobby from impending doom, they must team up and protect the town from monsters. Bobby would really love to sit this one out, but that is no option for him, because everyone – and everything – is out to get them!
Best friends Bobby and Romy are convinced their town is harboring evil and go hunting for monsters.
A swamp monster is after Bobby, as is a fierce warrior, who is convinced he’s a threat to Ouimper.
The gang must find the Ragatta Rock, which could hold the answers to Bobby’s curse.
Bobby is determined to prove his suspicion that his aunt’s date is hiding a dark secret.
It’s Ouimper’s annual spook fest, but Kim has mysteriously disappeared. Has she been Kim‐napped?
The gang venture to an island off the coast of Ouimper rumored to be linked to Mordam.
Bobby tries to come to terms with his impending doom and uses a summoning stone to invoke his mom.
Bobby's curse is lifted, but a new threat arises in Ouimper as ancient ghost knights target Kim.
A werewolf bite leaves Kim feeling her usually supressed feelings. Can Bobby and Romy help her?
Doug’s car is possessed by evil, and turns Romy against Bobby. Will their friendship survive?