The Owl House
Luz, a self-assured teenage human girl, accidentally stumbles upon a portal to a magical new world where she befriends a rebellious witch, Eda, and an adorably tiny warrior, King.
Luz, a self-assured teenage human girl, accidentally stumbles upon a portal to a magical new world where she befriends a rebellious witch, Eda, and an adorably tiny warrior, King. Despite not having magical abilities, Luz pursues her dream of becoming a witch by serving as Eda's apprentice at the Owl House and ultimately finds a new family in an unlikely setting.