Till We Meet Again
Alan is struck dead by lightning. He enters the Underworld and has no memory of his previous life. He has a choice to make: to reincarnate or to become a god, sharing workloads on the Earth. After training, Alan takes on the job of a god of love.
Alan is struck dead by lightning. He enters the Underworld and has no memory of his previous life. He has a choice to make: to reincarnate or to become a god, sharing workloads on the Earth. After training, Alan takes on the job of a god of love. He teams up with Pink Lady and binds countless men and women together with red strings to pass on the love pollen while trying to find out what happened to him with the strong deja vu he has.