Muppet Babies: Show and Tell (Shorts)
Pull up a chair and join Miss Nanny as the Muppet Babies take her around the playroom and beyond for an amazing Show and Tell!
Pull up a chair and join Miss Nanny as Kermit, Piggy, Fozzie, Animal, Gonzo and Summer take her around the playroom and beyond for an amazing Show and Tell! If you Start Up Your Imagination, you can do anything, just like the Muppet Babies!