This Means War
FDR (Chris Pine) and Tuck (Tom Hardy) are two spies whose close friendship is put to the test when they both fall for the same woman (Reese Witherspoon) in this action-packed comedy.
The world's deadliest CIA operatives are inseparable partners and best friends until they fall for the same woman. Having once helped bring down entire enemy nations, they are now employing their incomparable skills and an endless array of high-tech gadgetry against their greatest nemesis ever - each other.