Vampirina Ghoul Girls Rock!
Vee, Poppy and Bridget decide to form their own rock band, The Ghoul Girls. Join Demi, Gregoria and Chef Remy as they gather to watch the band let their inner ghouls rock out!
Inspired by their favorite band, The Scream Girls, Vee, Poppy and Bridget decide to form their own rock band, The Ghoul Girls. Join Demi, Gregoria and Chef Remy as they gather around the TV to watch the band let their inner ghouls rock out!