Bad Times at the El Royale
Seven strangers, each with a secret, meet at a rundown hotel with a dark past. Over the course of one night, everyone will have a shot at redemption—before everything goes to hell.
Jeff Bridges, Cynthia Erivo, Dakota Johnson, and Chris Hemsworth lead an all-star cast in this powerful thriller filled with gripping suspense and startling revelations. Seven strangers, each with a secret to bury, meet at Lake Tahoe's El Royale, a rundown hotel with a dark past. Over the course of one fateful night, everyone will have a last shot at redemption... before everything goes to hell.