Death and Other Details
Set amidst the glamor of the global elite, “Death and Other Details” centers on the brilliant and restless Imogene Scott (Violett Beane), who finds herself in the wrong place/wrong time (okay, it was kinda her fault) and becomes the prime suspect in a locked room murder mystery.
When a guest is murdered on a luxury ocean liner, Imogene Scott becomes the only suspect.
As the manhunt for Jules intensifies, Imogene uncovers his criminal past… and finds a new witness.
Imogene is betrayed by someone close to her as more victims fall prey to Viktor Sams.
Imogene walks in Rufus’s shoes, revisiting the investigation into her mother’s murder.
Viktor Sams takes control of the Varuna and forces the guests to bid against each other to survive.
Reeling from the truth, Imogene has a choice to make. Rufus writes a second memoir.