The Nightmare Upstairs: What Happened to Ty and Bryn?
When abuse allegations divide a Utah family, a custody battle ensues. After a court orders reunification with their father, Ty and Bryn barricade themselves in a room for 54 days, livestreaming their protest and turning their crisis into viral reckoning.
When allegations of abuse irrevocably fracture a Utah family, a bitter custody battle ensues. After the court orders the children into a controversial reunification program, Ty and Bryn take matters into their own hands by barricading themselves in a bedroom for 54 days, livestreaming their protest, and turning an intimate family crisis into a national viral reckoning.
When abuse claims shatter a family, kids Ty and Bryn take control and barricade.