In 1972, seven-year-old Steven vanishes from Merced, California. When he heroically returns 7 years later, the media can’t get enough of the story. But this isn’t the Hollywood ending it appears to be.
A heroic escape. A televised family reunion. But the Stayner ordeal is far from over.
Two decades after Steven went missing, three tourists vanish from the same area.