Pixar In Real Life
This live action series brings iconic characters and moments from Pixar films into the real world. Filmed on location in and around New York City, the series surprises and delights real people in real locations when they least expect it.
Real people discover the console from Inside Out, influencing the emotions of parkgoers.
Dory and Hank surprise real aquarium visitors as they attempt an escape in a stroller.
Al’s Toy Barn opens a New York store, and the Toy Story gang attempts to rescue Woody.
Merida visits a local archery range in Long Island to showcase her talents and skills.
Dash asks New Yorkers to time his run around the block, surprising them with his incredible speed.
When Carl asks real New Yorkers to watch his balloon cart, they get an uplifting surprise.
BnL opens a New York store, offering hungry customers an unexpected taste of the future.
When Abuelita catches Miguel playing guitar in the park, he tries to change her mind through music.