Connect
Dongsoo leads a solitary life, spending his time uploading music to the internet. His ordinary life is upended when he is kidnapped by an organ hunter, who takes out one of his eyes. Soon, Dongsoo is sharing the vision of someone who got his eye. Through the connected vision, he learns that the taker is a notorious serial killer, and pursues the murderer to get his eye back.
Dongsoo loses an eye to an organ hunter, and is then connected to the vision of a corpse artist.
Odds are stacked against Dongsoo as he tries to rescue Z and the junkyard owner from Jinseop.
Irang and Detective Choi set out to Jinseop's atelier but their conflicting interests stir up chaos.