Grid
Earth has survived catastrophic solar winds under the protection of the Grid, its planetary defense shield. Kim Saeha, an employee of the Bureau, encounters a murderer. Jung Saebyeok, a detective, is dispatched to arrest the murderer. While in pursuit of the fugitive, she witnesses an unbelievable phenomenon. This is a thriller that pursues the mysterious truth behind what saved humanity from an apocalypse.
Jung Saebyeok, a detective, witnesses an unbelievable occurrence while arresting the murderer.
Saeha tries to get into the 13th floor, where classified files on the woman are locked away.
Saeha steals the classified files and learns of a terrible incident that took place in 1997.
Eojin grows concerned about Saebyeok and visits her, but tension remains in their relationship.
Saeha anticipates the woman to show up at the Bureau and waits for Manok, armed.
To alter the course of his life and to save the planet, Saeha repeats time, again and again.
Saeha returns to the year 2021, but time turns back again due to an unforeseen accident.
Saebyeok learns a terrifying secret about herself and runs to the Bureau to see Manok.
The Bureau attempts to lure the woman by using Manok and Saeha as bait, but Manok escapes.