Crocodiles Revealed
The terrifying jaws and spectacular ambush attacks only tell half the story… underwater this super predator reveals its true – and unexpected nature.
There’s much more to a crocodile than terrifying jaws and spectacular ambush attacks. As one of the stealthiest predators in the natural world, more than half its life is spent hidden, underwater. We join a dive expedition in the Okavango Delta to discover its true – and unexpected nature.