Growing Up Animal
The intimate and extraordinary adventure of baby animals, from the safety of the womb to the uncertainty of birth and their tentative first steps. Each episode sees the incredible transformation of a different iconic animal, full of wonder and emotion. "Growing Up Animal" is the magical story of a mother’s instinct to nurture and her infant’s drive to survive.