Goofy and Wilbur
Goofy launched a series of his own solo cartoons with this inventive short film which finds him working in concert with his pet grasshopper pal, Wilbur, to lure fish to his net. Not realizing the harm that Wilbur is in until it is too late, Goofy springs into action to try and rescue his friend from an uncertain fate with a hungry frog.