Mickey's Trailer
Mickey and Donald ride in a trailer pulled by Goofy, who doesn't realize his car has separated from the trailer as they travel down a mountain.
On their trip out of the city for a vacation, Mickey, Donald, and Goofy plan on having lots of fun and relaxation with their trailer, but all does not go as they plan. They soon have their hands full when the trailer gets away from them. Despite a steep mountain road and a speedy express train, the car and trailer eventually meet once again.