Snowdrop
In this enduring love story set against the backdrop of Seoul in 1987, Yeong-ro, a female university student, treats a bloodied Soo-ho, a student from a prestigious university, who finds respite in her dormitory.
In 1987, bloodied man Soo-ho jumps into a women's university dormitory in Seoul. Yeong-ro, a female student who fell in love with him at a group blind date, tends to his wounds as the dormitory is ensnared in intense surveillance. As Soo-ho's secrets unravel, he must eventually face the conflict between his heart to Yeong-ro and responsibility to his comrades, as well as to his sibling who awaits him in his home country. What will be of their fate?
Yeong-ro takes care of the injured Soo-ho and tries to find a way to sneak him out of the dormitory.
Soo-ho engages the head of the National Security Agency in negotiations to escape with his comrades.
Soo-ho continues to take students hostage, turning a blind eye to Yeong-ro who feels betrayed.
Soo-ho embarks on a path to regain trust when the truth about the hostage crisis emerges.
Soo-ho and Yeong-ro lean on each other in a situation where no one can be trusted.
Students are confused about which side to trust amid the National Security Agency’s operation.
Soo-ho has no choice but to accept the head of the National Security Agency’s proposal.