Chronicle
After three teenagers acquire superpowers, they work together to hone their skills, but their own personal and family problems lead to disaster for two of them.
In this tense, mind-bending thriller, three high school friends who make an extraordinary discovery in an underground cavern suddenly acquire supernatural abilities. They can move or destroy objects with their minds, and eventually, they can even fly. But as harmless pranks give way to more dangerous stunts, their lives spin recklessly out of control, leading to an explosive, breathtaking climax!