The Lion King 2: Simba's Pride
Timon and Pumbaa do their best to keep an eye on Kiara, Simba's strong-willed daughter, but they can't keep her from adventure when she encounters Kovu, a cub being groomed to lead Scar's Pride.
Experience the power of "Upendi" — which means "love" — as Kiara, Simba's strong-willed daughter, seeks adventure away from her father’s watchful gaze. Timon and Pumbaa can do only so much to protect her, especially when she encounters an intriguing rival, Kovu, a cub who is being groomed to lead Scar’s pride. As Kiara and Kovu search for their proper places in the great "Circle Of Life," they discover that it may be their destiny to reunite their prides and bring peace to the Pride Lands.