Kickin' It
The series will follow the crew of lovable misfits - Jack, Jerry, Milton and Kim - and their Sensei Rudy - at Bobby Wasabi Martial Arts Academy.
The series will follow the crew of lovable misfits- Jack, Jerry, Milton and Kim - and their Sensei Rudy - at Bobby Wasabi Martial Arts Academy as they face bigger opponents, embark on adventures outside the dojo, and set their sights higher than ever before as they learn more about themselves and one another.