A.N.T. Farm
Chyna Sparks and her friends Olive and Fletcher are the newest members of the A.N.T. (Advanced Natural Talents) program, which means they’re leaving middle school behind and heading straight to high school! The schoolwork may be tough, but fitting in with the older students is even tougher. But when they put their heads together, there’s nothing these best friends can’t handle!