Animal ER
Welcome to Gulf Coast Veterinary Specialists, where the dedicated team and state-of-the-art surgical suite handle all kinds of cases, from exotics to familiar household pets. From the moment their owners rush them into the ER and through diagnosis, surgery, and treatment, until the moment they go home, Animal ER brings you up close to the bleeding edge of animal care.
After a fire breaks out at Gulf Coast Veterinary Specialists, the staff must evacuate the hospital.
Gulf Coast Veterinary Specialists sees over 50,000 patients a year from every walk of life.
Gulf Coast treats a peacock with a ruptured tendon and a dog with hermaphroditism.
Gulf Coast treats a Catahoula and an African serval cat suffering from pancreatitis.