Love & Vets
With three hospitals and a staff of more than 100, husband-and-wife veterinarians Dr. Will Draper and Dr. Fran Tyler diagnose and treat a steady flow of claw-clad patients, all while juggling family and two restaurants.
There’s a little slice of small town charm all wrapped up in the quaint neighborhood animal hospital run by husband-and-wife veterinarians Dr. Will Draper and Dr. Fran Tyler. With days beginning as early as 5 a.m., it’s a mad dash to get lunches made and the kids dropped off, all before opening the doors of their bustling hospital.
Husband-and-wife vets Dr. Will and Dr. Fran juggle some urgent animal cases at their busy hospital.
Dr. Will and Dr. Fran mend bones, diagnose lumps, and tend to other sick and injured animals.
Dr. Will and Dr. Fran rescue feral felines before welcoming newborns into the world.