Marvel Rising: Secret Warriors
Marvel Rising: Secret Warriors unites the young Marvel characters who have excited major fan buzz and adulation. Powered teens Ms. Marvel, Squirrel Girl, Quake, Patriot, America Chavez and Inferno join forces as an unlikely but formidable crew of aspiring heroes. When an unexpected threat bears down on the Marvel Universe, these ragtag, untrained teens have no choice but to rise together.
Marvel Rising: Secret Warriors unites the young Marvel characters who have excited major fan buzz and adulation. Powered teens Ms. Marvel, Squirrel Girl, Quake, Patriot, America Chavez and Inferno join forces as an unlikely but formidable crew of aspiring heroes. When an unexpected threat bears down on the Marvel Universe, this ragtag, untrained band of teens have no choice but to rise together.