Marvel Rising: Initiation (Shorts)
While pursuing the criminal responsible for her best friend’s death, Ghost-Spider is mistakenly accused of the crime and must find a way to clear her name.
While pursuing the criminal responsible for her best friend’s death, Ghost-Spider is mistakenly accused of the crime by both SHIELD and the NYPD. Now on the run, Ghost-Spider must find a way to clear her name, while battling against Ms. Marvel and Squirrel Girl.