Wonderful World
A successful psychology professor and renowned author, Soohyun enjoys a perfect life, but when she loses her son unjustly, she takes matters into her own hands by confronting the perpetrator. Soohyun is comforted by a fellow inmate she meets in prison and slowly begins to open her heart.
Soohyun loses her son in an accident. When the perpetrator receives leniency, she seeks revenge.
Soohyun is imprisoned for seeking revenge. She is released after seven years with a duty to fulfill.
Soohyun goes to find Seonyul to fulfill Hyeongja's request. Will she be able to do it safely?
Soohyun receives a photo of her husband's affair. Meanwhile, Seonyul decides to accept the diary.
Soohyun is shocked to see Suho enter the hotel. Meanwhile, Soohyun takes care of Seonyul.
Soohyun senses who sent the photo, and she clashes with Seonyul, who puts himself in danger nonstop.
Soohyun extends a hand to Seonyul. Soohyun discovers the true culprit behind Eunmin's incident.
Seonyul is shocked to learn that Kim Joon is the culprit. Soohyun and Seonyul focus on the motive.