Mickey and Friends Trick or Treats
Mickey and friends are off trick-or-treating, when they reach the spookiest house in town in search of the best treats. They meet Witch Hazel, who casts a Halloween spell on them.
Mickey and gang are off trick-or-treating, when Donald spies the spookiest mansion he’s ever seen. With the belief that the spookiest house has the best treats, he convinces his friends to risk a visit. Turns out that the owner of the place is Witch Hazel, who doesn’t have any treats and instead casts a spell on them. With songs and comic spookiness, Mickey & Friends Trick or Treats celebrates the fun of Halloween and the meaning of friendship.