The Wonderful Autumn of Mickey Mouse
Mickey Mouse is determined to undo the failures of the past after he inherits an old family pumpkin farm.
Mickey Mouse is determined to undo the failures of his family's past after inheriting a rundown pumpkin farm from a distant relative.