Mighty Ducks
When the sinister Dragaunus takes over Puckworld, a band of hockey-loving ducks fights back. During the battle, they are caught in a dimensional portal and stranded on Earth. They form a hockey team (The Mighty Ducks) and build a secret base to protect Earth from Dragaunus and find a way home.
Puckworld is home to a race of hockey-loving humanoid ducks. When the sinister Dragaunus takes over the planet, a band of determined rebels, The Mighty Ducks, manage to chase him from the planet. During the fight, they are caught in a dimensional portal and end up stranded in Anaheim, CA. The Ducks form a hockey team and build a secret base under the Anaheim Pond so they can continue to fight Dragaunus and hopefully find a way home.
Manager Phil reveals how the Mighty Ducks first arrived in Anaheim from another dimension.
The Mighty Ducks form a hockey team and build a secret base to search for Dragaunus and a way home.
Dragaunus sends a spy to manipulate the Ducks into retrieving a circuit-chip needed for his weapon.
The Ducks face off against an energy creature with the help of Tanya’s scientist friend.
A hypnotized Phil send the Ducks into multiple traps while Dragaunus steals a rocket.
Grin’s past is revealed and ideals challenged when the Ducks face a hockey player turned monster.
With Wildwing missing, each of the Ducks tries wearing the Mask and leading the team.
Weird things start happening when the Mighty Ducks are stranded in a small town.
The Mighty Ducks are transported into a future where Dragaunus has conquered the planet!
Nosedive, Tanya, and Grin are hit by a shrinking ray while battling Dr. Droid and his robot.