Legend of the Three Caballeros
When Donald, José and Panchito inherit a magical atlas, this trio of friends travel the world battling mythical monsters as THE THREE CABALLEROS.
On his most disastrous birthday ever, Donald Duck inherits the world-renowned explorer’s club of his great ancestor, along with the fast-talking parrot, José Carioca, and the thrill-seeking rooster, Panchito. The three are direct descendants of the heroic Three Caballeros - but nowhere near as brave or bold! With the help of their guide, Xandra, the Goddess of Adventure, they journey to mystical realms and battle against the forces of evil. As they grow together as brothers-in-arms, these new Three Caballeros quickly learn that they are birds of a feather who must flock together!