A Very Jonas Christmas Movie Yule Log
Get into the holiday spirit with A Very Jonas Christmas Movie! The Jonas Brothers (Kevin, Joe, and Nick) hang their stockings by the fireplace as a traditional yule log burns and festive music from the film's official soundtrack plays in another room.