Christmas with Walt Disney
In a Walt Disney Family Museum original production directed by Don Hahn, view Disney family home movies and holiday segments from Walt’s shorts and feature films as Walt’s daughter, Diane, shares her Christmas memories alongside Disney family home movies, holiday segments classic Disney films, and vintage Disneyland footage.