Mickey Down Under
Mickey and Pluto are exploring in Australia. When Mickey throws a boomerang, it gets caught in Pluto's mouth. While Pluto tries to get it out, Mickey discovers an emu egg, only to be chased by the parent.
Mickey, in the Australian bush, throws a boomerang that gets caught in Pluto’s mouth. Mickey then discovers an egg of an emu. Unfortunately, the parent chases him, but Pluto and the boomerang zoom into his path, leaving the emu all tangled.