Peter Pan & Wendy
Wendy Darling, a young girl afraid to leave her childhood home behind, meets Peter Pan, a boy who refuses to grow up. Alongside her brothers and a tiny fairy, Tinker Bell, she travels with Peter to the magical world of Never Land. There, she encounters an evil pirate captain, Captain Hook, and embarks on a thrilling adventure that will change her life forever.
Directed by David Lowery, “Peter Pan & Wendy” introduces Wendy Darling, a young girl afraid to leave her childhood home behind, who meets Peter Pan, a boy who refuses to grow up. Alongside her brothers and a tiny fairy, Tinker Bell, she travels with Peter to the magical world of Never Land. There, she encounters an evil pirate captain, Captain Hook, and embarks on a thrilling and dangerous adventure that will change her life forever.