Quiz Lady
20th Century Studios’ “Quiz Lady” is a hilarious and heartfelt comedy starring Awkwafina, Sandra Oh, Jason Schwartzman, Holland Taylor, Tony Hale, and Will Ferrell about estranged sisters in a dysfunctional family and the game show which just might be the key to their salvation. The movie is directed by Jessica Yu and written by Jen D’Angelo.