Vacation Friends
Straight-laced Marcus and Emily are befriended by thrill-seeking partiers Ron and Kyla at a resort in Mexico. Living in the moment, Marcus and Emily enjoy a week of wild fun and debauchery with their new “vacation friends.” Months after their walk on the wild side, Marcus and Emily are horrified when Ron and Kyla show up uninvited at their wedding.
In this raw and raunchy comedy, straight-laced Marcus and Emily are befriended by wild, thrill-seeking partiers Ron and Kyla at a resort in Mexico. Living in the moment, the usually level-headed couple lets loose to enjoy a week of uninhibited fun and debauchery with their new “vacation friends.” Months after their walk on the wild side, Marcus and Emily are horrified when Ron and Kyla show up uninvited at their wedding, creating chaos and proving that what happens on vacation doesn’t necessarily stay on vacation.