Phineas and Ferb: Mission Marvel
The fate of the Tri-State area – and the world – hangs in the balance as Agent P and Danville’s most dynamic duo team up with four of Marvel’s greatest Super Heroes – Iron Man, Hulk, Thor and Spider-Man – in one awesome full-length adventure.