Take Two With Phineas And Ferb (Shorts)
Real-life celebrities are interviewed by Phineas and Ferb, with surprise visits from characters of the series.
Jack Black proves he's larger than life as he breaks out the guitar for an impromptu jam session.
Randy tells the boys about what dogs they would be and gives Candace some useful singing tips!
Emma Roberts sat down to chat and even dished out some advice to Isabella on guys!