WANDANCE
Kabo is a high school student with a stutter who struggles to express his feelings. He finds himself drawn to his classmate Wanda, who pursues dance without worrying about how others see her. Seeking a form of freestyle expression, Kabo takes on the unfamiliar world of dance.
Kabo is a high school student with a stutter who struggles to express his feelings. He finds himself drawn to his classmate Wanda, who pursues dance without worrying about how others see her. As he realizes how music can unlock emotions, memories, and personal struggles, Kabo seeks a form of expression free from words, and takes on the unfamiliar world of dance.
Kabo, a high school freshman struggling with a stutter, meets a free-spirited dancer, Wanda.
Kabo learns basic dance moves and the importance of truly listening to the music.
To prepare for a high school dance contest, the dance club holds a freestyle audition.
Kabo runs into another male club member Iori, who performed in last year's contest.
In a dance battle, Kabo is overwhelmed when he sees Iori's house dance for the first time.
The day of the dance contest arrives. Rival schools gather, and tension reaches its peak.
Before entering high school, Wanda worked at a convenience store while practicing dance on her own.
Iori invites Kabo and Wanda to join the B-BOY's practice at the park, where Kabe is also training.
On, Iori, and Wanda advance smoothly through the solo prelims of the Inter-High Dance Battle.
In the second match of round one in the Inter-High Dance Battle, On faces Usen Takumi.