The Incredible Dr. Pol: Jingle Pols
As the whole family pitches in to get the house ready for the holidays, Dr. Pol and Charles reflect back on some of the most exciting experiences in the clinic and out on farm calls over the past year.
Nat Geo WILD re-joins the Pols in central Michigan as they get into the Christmas spirit. As the whole family pitches in to get the house ready for the holidays, Dr. Pol and Charles reflect back on some of the most exciting experiences in the clinic and out on farm calls over the past year. They also take a look ahead to the incredible moments in upcoming episodes of The Incredible Dr. Pol.