The Martian
From legendary director Ridley Scott (Alien, Prometheus) comes a gripping tale of human strength and the will to survive, starring Matt Damon as an astronaut stranded on Mars.
From legendary director Ridley Scott (Alien, Prometheus) comes a gripping tale of human strength and the will to survive. During a mission to Mars, American astronaut Mark Watney (Matt Damon) is presumed dead and left behind. But Watney is still alive. Against all odds, he must find a way to contact Earth in the hope that scientists can devise a rescue plan to bring him home.