Aliens
Ripley reawakens from cryogenic sleep a half-century after a narrow escape from her alien foe, only to be sent to a remote colony to help battle an infestation of Xenomorphs.
The terror continues in this chilling, critically acclaimed sequel as Ripley (Sigourney Weaver), the sole survivor of the Nostromo’s deadly encounter with the monstrous Alien, returns to Earth after drifting through space in hypersleep for 57 years. Although her story is initially met with skepticism, she agrees to accompany a team of Colonial Marines back to LV-426...and this time it’s war!