The Happiest Story on Earth: 70 Years of Disneyland- Special Edition of 20/20
Celebrating 70 years of one of the most beloved theme parks in the world with a sneak peek at the future of Disneyland Resort; actors Neil Patrick Harris, Jamie Lee Curtis, Jon Favreau and Patrick Warburton reflect on childhood visits.