Making the Wish: Disney's Newest Cruise Ship
At a two-centuries-old shipyard in Germany, 144,000 tons of steel transforms into Disney’s newest cruise ship.
At a two centuries old shipyard in northern Germany, a marvel of modern engineering is taking shape. A cast and crew of thousands is transforming 144,000 gross tons of steel into Disney’s newest cruise ship.