The series continues with the heroic mutant team of X-Men divided and thrown across different eras in time as they struggle to navigate their return home. Meanwhile, back in the 1990s, suspicious foes and new strains of mutant intolerance are on the rise in the wake of the X-Men’s absence.
Forge and Bishop launch an ambitious plan to rescue the X-Men who have been scattered through time.
After E-Day, a covert paramilitary force rises to try to fill the void left by the X-Men.
An alliance between the X-Men and En Sabah Nur starts to crack when Rama-Tut seeks ultimate power.
Wolverine, Morph, and a motley crew of old rivals face off against Weapon X’s latest experiment.
Former X-Man Polaris returns to Xavier’s mansion just as a new threat emerges on campus.