LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles – Escape from the Jedi Temple
Yoda and the Ghost of Obi-Wan decide it’s time to bring the last of the Jedi Holocrons out of hiding, but first they recall the heist they pulled to free the Holocrons from the Temple in the dawning days of the Empire.