LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles – Race for the Holocrons
Obi-Wan urges Luke to travel to Tatooine. With Darth Vader also on the hunt, it's a race for the Jedi Holocrons!
Obi-Wan tells Luke of the existence of the Jedi Holocrons and urges him to go to Tatooine where they’ve been hidden all these years. Unfortunately for the good guys, Darth Vader is also on the hunt. A frantic race to get to the buried Holocrons ensues -- a race Vader wins.